Uitnodiging nachttoernooi

Op vrijdag- op zaterdagnacht 28-29 september 2018 a.s. organiseert BadmintonClub Alblasserdam (BCA) uit Alblasserdam haar nachttoernooi in het Sportcentrum Blokweer in Alblasserdam.

Wat houdt het in?

Op vrijdagavond 28 september vanaf 20.00 uur gaan we een nachttoernooi houden waar teams van minimaal vier spelers aan mee kunnen doen. Verdeling van het team maakt niet uit: mannen, vrouwen, jong en oud kunnen meedoen.

Hoe ziet de nacht eruit?

We spelen in Sportcentrum Blokweer (Sportlaan 3 in Alblasserdam). Het toernooi vangt aan om 20.00 uur. De wedstrijden eindigen op zaterdag 29 september om 8.00 uur. We sluiten het toernooi daarna af met een gezamenlijk ontbijt in de Tienpondzaal in het sportcentrum.

Hoe schrijf je in?

Maak een team van minimaal vier mensen. Verzin een leuke teamnaam en meld je vóór 1 juli 2018 aan via email: bcajubileum@gmail.com. Geef ons door wat jullie teamnaam is, wie er deelneemt en laat even weten op welk niveau de teamleden spelen, dan kunnen wij hier bij de wedstrijdindeling rekening mee te houden.

Wat kost het?

Om de kosten van dit toernooi te dekken vragen wij een inschrijfgeld van €15 per persoon. Hierin is het ontbijt opgenomen. Dit bedrag dient voor 1 september te worden overgemaakt op bankrekeningnummer IBAN: NL15 INGB 0005924607 ten name van A. Verhagen onder vermelding van ‘nachttoernooi’ en je naam en jullie teamnaam.

Graag zien wij uw inschrijving uiterlijk 1 juli 2018 tegemoet

In 2018 bestaat BCA 50 jaar.

Ons jubileumjaar staat in het teken van het goede doel: Stichting Voor Sara. Stichting Voor Sara strijdt voor onderzoek naar de zeer zeldzame, ongeneeslijke spierziekte MDC1A. De stichting is opgericht door de ouders van Sara (www.voorsara.nl). Tijdens het nachttoernooi staat er een collectebus waarin u uw eventuele donatie kan doen.

Dit nachttoernooi komt tot stand door sponsoring en giften, zodat alle opbrengsten ten goede zullen komen aan Stichting voor Sara.