Afgelopen zaterdag werd tijdens het slotfeest van het jubileumjaar (50 jaar) van Badmintonclub Alblasserdam (BCA) een cheque van € 2864,04 euro overhandigd door de jubileumcommissie aan Bram Verbrugge, voorzitter van Stichting voor Sara (www.voorsara.nl). BCA heeft het afgelopen jaar meerdere acties gevoerd waarmee geld is opgehaald.

Bram was verrast met dit bedrag: “Het is fantastisch dat deze vereniging zich het hele jaar heeft ingezet voor onze stichting, we hadden niet verwacht dat er binnen een vereniging zoveel geld opgehaald kon worden. Speciale dank aan de jubileumcommissie BCA, Annika, Kyra, Dries en Frans en natuurlijk aan alle leden en gasten van BCA voor deze geweldige donatie!”.

Tijdens het slotfeest werden ook de leden Gerard en Dini Wasser in het zonnetje gezet. Zij zijn dit jaar 40 jaar lid van BCA en ontvingen uit handen van de voorzitter een oorkonde.