One Pager

Badminton Club Alblasserdam

Wij zijn een vereniging, waar zowel competitief als recreatief badminton gespeeld kan worden in Sportcentrum Blokweer.Momenteel hebben wij ongeveer 90 leden verdeeld over een jeugdgroep van bijna 40 jongens en meisjes en een seniorengroep van ongeveer 50 mannen en vrouwen.Een grote groep hiervan speelt competitie op verschillende niveaus, variërend van 3e klasse regio tot ervaren recreanten voor onze senior spelers en diverse leeftijdsklassen voor onze jeugdspelers.Daarnaast wordt er op de maandagavond training gegeven door onze ervaren trainer Mike Kost.Van 18:00 uur tot 20:30 uur krijgen onze jongste spelers van 8 tot 18 jaar training en van 20:30 tot ongeveer 22:00 uur de senioren.Op de donderdagavond is er ruimte voor vrij spelen van 20:30 tot 22:30 uur.Geïnteresseerd?Het is altijd mogelijk om een paar keer vrijblijvend mee te komen doen om te kijken of badminton iets voor jou is. Leenrackets zijn altijd beschikbaar, je hoeft alleen zelf te zorgen voor sportkleding en binnensportschoenen. Let wel op dat deze geen zwarte zolen mogen hebben omdat dit niet geschikt is voor de ondergrond.Stuur een berichtje naar secretaris@bc-alblasserdam.nl met de dag(en) dat je langs wilt komen en wij zorgen ervoor dat er in ieder geval iemand is die je op kan vangen en eventueel wat uitleg kan geven.

Jeugd
De vereniging heeft een in verhouding grote jeugdgroep, welke op de maandagavond training krijgen en hun competitiewedstrijden spelen op de zaterdagen.De jeugdcompetitie start eind januari en 4 teams van in totaal 20 jongens en meisjes gaan onze vereniging vertegenwoordigen in de bondscompetitie.Afgelopen seizoen werd het meisjesteam ongeslagen kampioen

Competitie
De competitie is weer begonnen. Alle teams hebben er nu ongeveer 3 wedstrijden opzitten en doen allen goed mee voor de 1e plaatsen.Op www.toernooi.nl en www.rczbadminton.nl zijn de diverse standen te bekijken.Team 1 speelt dit jaar wederom 3e klasse regio competitie en na de 2e plaats vorig jaar zijn de verwachtingen hooggespannen.Ook van team 2 wordt weer veel verwacht. Na de 3e plaats vorig jaar, is dit team ook dit jaar weer een kanshebber voor de bovenste plaatsen.RCZ Team 1 doet mee in de A poule van de najaars dubbelcompetitie en zijn absoluut het te kloppen team in deze poule. RCZ team 2 speel mee in de C poule en hebb

Your service title
Give us a brief description of the service that you are promoting. Try keep it short so that it is easy for people to scan your page.

Our Work
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse vitae massa velit, eu laoreet massa.

Find Us
We are based in one of the most beautiful places on earth. Come visit us!